KoffieX
components.miniCartComponent.cartIcon.accessibilityLabel
  • KoffieX
  • Koffiemachines
  • Occasions Koffiemachines
  • Onderhoud & Reparatie
  • Contact
  • KoffieX
  • Koffiemachines
  • Occasions Koffiemachines
  • Onderhoud & Reparatie
  • Contact


· Herroepingsrecht

Bij producten:

· De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden.

· De bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument het product heeft ontvangen,

· Dit is niet van toepassing op:

· Levensmiddelen(o.a. koffiebonen) en occasion (espresso)machines. Deze producten kunnen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.


· Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

· Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.

· De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan.

· Dit houdt in dat:

· Bij beschadiging tijdens terugzenden

· Bij constatering van gebruik van keukenapparatuur en (espresso)machines is deze uitgesloten van herroepingsrecht ivm hygiëne. Mits onder coulance een herroeping wordt getroffen, worden reinigingskosten van € 90,00 in rekening gebracht bij retourneren.



· Uitoefening van het herroepinsgrecht door de consument en kosten daarvan

· Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.

· Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of retourneert hij het in de winkel.

· De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

· De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.


· Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

· Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.

· De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument gedaan tijdens het aankoopproces met eventueel aftrek van kosten waardevermindering zoals bedoeld in; uitoefening van het herroepingrecht door de consument en kosten daarvan.


  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Betaling en levering
  • Algemene voorwaarden
  • Herroepingsrecht
  • Factuur
  • Vooruitbetaling
  • Maestro
  • Visa
  • PayPal
  • American Express
  • MasterCard
  • IDEAL
  • dpd
  • PostNL